اهمیت استفاده از ساکشن برقی در دندانپزشکی

آیا می دانید تمام مطبها و کلینیک‌های دندانپزشکی باید جهت جلوگیری از انتشار Covid-19 از یک ساکشن خوب استفاده کنند. تمام ساکشنهای موجود در دنتاطب، این قابلیت را دارند تا از انتشار کرونا جلوگیری کنند. در فروشگاه دنتاطب ساکشن‌های مرکزی و برقی با قیمت های متفاوت و شرایط اقساط متنوع وجود دارد: همچنین در دنتاطب ساکشنهای تولید داخل با خدمات و تامین قطعات آسان‌تر نیز وجود دارد تا شما عزیزان بتوانید بهترین ساکشن را انتخاب و نسبت به خرید ساکشن مرکزی دندانپزشکی مناسب اقدام نمایید.

ساکشن مرکزی نسل جدید در ساکشنهای دندانپزشکی است که به دو نوع خشک و مرطوب تقسیم‌بندی می‌شود و هر دو نیاز به موتور مکنده قوی دارند. در کل می‌توان گفت، مشکلاتی که در ساکشن‌های آبی، برقی و جراحی مطرج است در این نوع ساکشن‌ها دیده نمی‌شود.

انواع ساکشن مرکزی دندانپزشکی چیست؟

ساکشن‌های مرکزی دندانپزشکی به دو سیستم تقسیم می‌شوند:

ساکشن خشک دندانپزشکی
در این روش درون لوله‌ها فقط هوا مکیده می‌شود و مایعات توسط سپراتور اتوماتیک نصب شده کنار یونیت جدا شده و به فاضلاب تخلیه می‌شوند. مزیت مدل خشک عدم ارتفاع نصب موتور وکیوم و تمیز بودن لوله‌های ساکشن است. در کنار هر یونیت دندانپزشکی باید یک چاه فاضلاب برای تخلیه مواد و خون آبه وجود داشته باشد.

امروزه به موازات جدی شدن بحران کم آبی در جهان مخصوصا در ایران، بحث راهکارهای صرفه‌جویی آب در دندانپزشکی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است ولی با این وجود، هنوز تاثیر جدی و عینی مشخصی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *